Regulamin Pulpitu Klienta

 

§ 1  

 

Definicje 

 

1. Pulpit klienta - Platforma, z której korzysta Użytkownik za zgodą Administratora, w celu poprawnego uzupełniania danych niezbędnych do poprawnego prowadzenia księgowości Podmiotu. 

2. Super Administrator - Upoważniony pracownik Justice Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Długiej 74/14, 31-146 Kraków, NIP:  675-172-87-45.  

3. Administrator - Pracownicy obsługujący księgowość Podmiotu w Justice Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Długiej 74/14, 31-146 Kraków, NIP:  675-172-87-45.  .  

4. Administrator Firmy -  Osoba reprezentująca Podmiot, zawierająca Umowę o prowadzenie ksiąg rachunkowych. 

5. Użytkownik - Pracownik Podmiotu, posiadający uprawnienia do korzystania z Pulpitu Klienta. 

6. Adres e-mail przeznaczony do kontaktu - Adres e-mail podany podczas zawierania Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych. 

7. Podmiot - Spółka bądź Jednoosobowa działalność gospodarcza, która zawarła Umowę o prowadzenie ksiąg rachunkowych.  

8. Dostawca usług Hostingowych - nazwa.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Pana Tadeusza 2, 30-727 Kraków, NIP: 675-140-29-20. 

9. Pośrednik w płatnościach - PayPro SA. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87.

 

§ 2 

 

Postanowienia ogólne 

 

1. Niniejszy Regulamin Pulpitu Klienta określa: 

  • Zasady zakładania konta Administratora Firmy oraz Użytkownika w Pulpicie Klienta; 
  • Uprawnienia Super Administratora do usunięcia konta Administratora Firmy lub Użytkownika;  
  • Prawa i obowiązki Administratora Firmy oraz Użytkownika;
  • Czynności niedozwolone Administratora Firmy oraz Użytkownika; 
  • Prawa i obowiązki Super Administratora.

 

§ 3

 

Rejestracja konta 

 

  1. Konto zakładane jest przez Super Administratora w terminie 7 dni od otrzymania podpisanej Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych od Podmiotu, jeśli umowa została podpisana po 1.01.2025 roku.
  2. W przypadku Podmiotów, których umowy zostały podpisane przed 1.01.2025 r., konta Administratora Firmy zostaną założone najpóźniej do ostatniego dnia stycznia 2025 roku. 
  3. Po poprawnym zarejestrowaniu Administratora Firmy, na adres e-mail przeznaczony do kontaktu, podany podczas zawierania Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych, zostaną przesłane pierwsze dane do logowania do Pulpitu Klienta. 
  4. Dane niezbędne do zalogowania do Pulpitu klienta obejmują: NIP Podmiotu, login oraz hasło. 
  5. Po pierwszym logowaniu do Pulpitu Klienta, Administrator Firmy niezwłocznie powinien nadać hasło do Pulpitu Klienta. 

 

§ 4

 

Prawa i obowiązki Super Administratora 

 

  1. Super Administrator ma obowiązek udostępniania danych do logowania do Pulpitu Klienta Administratorowi Firmy do 7 dni od otrzymania podpisanej Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych od Podmiotu.
  2. Super Administrator po uzyskaniu informacji od Dostawcy usług Hostingowych o przewidywanych utrudnienia w korzystaniu z Pulpitu Klienta, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić o nich Administratora Firmy drogą mailową na adres podany do kontaktu. 
  3. Super Administrator ma obowiązek zamieszczania dokumentacji w Pulpicie Klienta zgodnie z zapisami Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych. 
  4. Super Administrator ma prawo do zablokowania dostępu do Pulpitu Klienta Administratorowi Firmy oraz Użytkownikowi, jeśli ten zwleka z płatnościami powyżej 7 dni oraz po wygaśnięciu Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych. 
  5. Super Administrator ma prawo do przechowywania danych wgranych do Pulpitu klienta przez 2 miesiące od dnia zakończenia Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych. 

 

§ 5

 

Prawa i obowiązki Administratora Firmy oraz Użytkownika

 

  1. Administrator Firmy oraz użytkownik mają prawo do korzystania z Pulpitu Klienta, poprzez korzystanie z zakładek udostępnionych mu przez Super Administratora. 
  2. Administrator Firmy oraz użytkownik mają prawo wystawiania faktur poprzez Pulpit Klienta. Administrator Firmy tym samym bierze odpowiedzialność za wszelkie błędy, które powstaną w skutek jego niedbalstwa podczas wystawiania faktur również przez Użytkowników, którzy otrzymali dostęp do Pulpitu Klienta. 
  3. Administrator Firmy ma prawo do założenia nieskończonej ilości kont Użytkowników. Administrator Firmy ponadto bierze odpowiedzialność za wszelkie działania Użytkowników, podczas korzystania z Pulpitu Klienta. Super Administrator nie bierze odpowiedzialności za uzyskanie przez nieodpowiednie osoby dostępu do Pulpitu Klienta Administratora Firmy oraz danych poufnych, które się tam znajdują. 
  4. Administrator Firmy oraz Użytkownik mają obowiązek przestrzegania niniejszego Regulaminu podczas korzystania z funkcjonalności udostępnianych przez Pulpit Klienta. 
  5. Administrator Firmy oraz Użytkownik mają obowiązek wysyłania oraz dołączania dokumentów w sposób zgodny z Instrukcją widoczną w Pulpicie klienta. 
  6. Administrator Firmy oraz Użytkownik mają obowiązek przekazywania do Pulpitu Klienta wyłącznie dokumentów niezbędnych do odpowiedniego wykonywania usługi prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgodnych z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. 

 

§ 6 

 

Działania zakazane

 

  1. Administratorowi Firmy oraz Użytkownikowi  zabrania się: 
  • Podejmowania czynności mogących mieć negatywny wpływ na działanie Pulpitu Klienta tj. wszelkich czynności zmierzających do nieuzasadnionego przeciążenia Pulpitu Klienta, modyfikacji kodu Pulpitu Klienta, kopiowania oraz modyfikacji Pulpitu Klienta;
  • Wgrywania do Pulpitu Klienta dokumentów, które nie są związane z Usługą prowadzenia księgowości; 
  • Wgrywania do Pulpitu Klienta załączników zakazanych przepisami prawa;
  • Podawania jakichkolwiek fałszywych danych;
  • Podszywania się pod innych Użytkowników;
  • Wykonywania czynności zmierzających do naruszenia lub ingerencji w prawa innych Użytkowników Pulpitu Klienta; 
  • W jakikolwiek sposób uniemożliwiania lub ograniczania dostępu do Pulpitu Klienta przez innych Użytkowników poprzez np. działania o charakterze hackerskim, wymijające zabezpieczenia Pulpitu Klienta, pozyskiwanie haseł innych Użytkowników lub zastosowanie innych środków niezgodnych z prawem; 
  • Weryfikowania, testowania lub dążenia do znalezienia słabych stron Pulpitu Klienta lub usługodawców zewnętrznych, powiązanych z Pulpitem Klienta; 

 

§ 7 

 

Postanowienia Końcowe

 

  1. Administrator Firmy oraz Użytkownik logując się do Pulpitu Klienta akceptuje zapisy niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania. 
  2. Administrator Firmy wyraża zgodę na przekazywanie powiadomień o zmianach w Pulpicie Klienta na adres e-mail oraz numer kontaktowy podane do kontaktu w Umowie o prowadzenie ksiąg rachunkowych. 
  3. Użytkownicy, którym Administrator Firmy przyznał prawo do uzyskania powiadomień, również wyrażają zgodę na otrzymywanie powiadomień wskazanych w punkcie powyżej na adres mailowy bądź numer telefonu uzupełniony podczas zakładania konta w formularzu. 
  4. Administrator Firmy lub Użytkownik posiadający odpowiednie uprawnienia nadane przez Administratora Firmy, ma możliwość dokonywania płatności poprzez wejście w zakładkę rozliczenia z biurem, za pośrednictwem Przelewy 24.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem: 17.12.2024 r. 
TOP