Regulamin Pulpitu Klienta
§ 1
Definicje
1. Pulpit klienta - Platforma, z której korzysta Użytkownik za zgodą Administratora, w celu poprawnego uzupełniania danych niezbędnych do poprawnego prowadzenia księgowości Podmiotu.
2. Super Administrator - Upoważniony pracownik Justice Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Długiej 74/14, 31-146 Kraków, NIP: 675-172-87-45.
3. Administrator - Pracownicy obsługujący księgowość Podmiotu w Justice Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Długiej 74/14, 31-146 Kraków, NIP: 675-172-87-45. .
4. Administrator Firmy - Osoba reprezentująca Podmiot, zawierająca Umowę o prowadzenie ksiąg rachunkowych.
5. Użytkownik - Pracownik Podmiotu, posiadający uprawnienia do korzystania z Pulpitu Klienta.
6. Adres e-mail przeznaczony do kontaktu - Adres e-mail podany podczas zawierania Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych.
7. Podmiot - Spółka bądź Jednoosobowa działalność gospodarcza, która zawarła Umowę o prowadzenie ksiąg rachunkowych.
8. Dostawca usług Hostingowych - nazwa.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Pana Tadeusza 2, 30-727 Kraków, NIP: 675-140-29-20.
9. Pośrednik w płatnościach - PayPro SA. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87.
§ 2
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin Pulpitu Klienta określa:
- Zasady zakładania konta Administratora Firmy oraz Użytkownika w Pulpicie Klienta;
- Uprawnienia Super Administratora do usunięcia konta Administratora Firmy lub Użytkownika;
- Prawa i obowiązki Administratora Firmy oraz Użytkownika;
- Czynności niedozwolone Administratora Firmy oraz Użytkownika;
- Prawa i obowiązki Super Administratora.
§ 3
Rejestracja konta
- Konto zakładane jest przez Super Administratora w terminie 7 dni od otrzymania podpisanej Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych od Podmiotu, jeśli umowa została podpisana po 1.01.2025 roku.
- W przypadku Podmiotów, których umowy zostały podpisane przed 1.01.2025 r., konta Administratora Firmy zostaną założone najpóźniej do ostatniego dnia stycznia 2025 roku.
- Po poprawnym zarejestrowaniu Administratora Firmy, na adres e-mail przeznaczony do kontaktu, podany podczas zawierania Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych, zostaną przesłane pierwsze dane do logowania do Pulpitu Klienta.
- Dane niezbędne do zalogowania do Pulpitu klienta obejmują: NIP Podmiotu, login oraz hasło.
- Po pierwszym logowaniu do Pulpitu Klienta, Administrator Firmy niezwłocznie powinien nadać hasło do Pulpitu Klienta.
§ 4
Prawa i obowiązki Super Administratora
- Super Administrator ma obowiązek udostępniania danych do logowania do Pulpitu Klienta Administratorowi Firmy do 7 dni od otrzymania podpisanej Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych od Podmiotu.
- Super Administrator po uzyskaniu informacji od Dostawcy usług Hostingowych o przewidywanych utrudnienia w korzystaniu z Pulpitu Klienta, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić o nich Administratora Firmy drogą mailową na adres podany do kontaktu.
- Super Administrator ma obowiązek zamieszczania dokumentacji w Pulpicie Klienta zgodnie z zapisami Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych.
- Super Administrator ma prawo do zablokowania dostępu do Pulpitu Klienta Administratorowi Firmy oraz Użytkownikowi, jeśli ten zwleka z płatnościami powyżej 7 dni oraz po wygaśnięciu Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych.
- Super Administrator ma prawo do przechowywania danych wgranych do Pulpitu klienta przez 2 miesiące od dnia zakończenia Umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych.
§ 5
Prawa i obowiązki Administratora Firmy oraz Użytkownika
- Administrator Firmy oraz użytkownik mają prawo do korzystania z Pulpitu Klienta, poprzez korzystanie z zakładek udostępnionych mu przez Super Administratora.
- Administrator Firmy oraz użytkownik mają prawo wystawiania faktur poprzez Pulpit Klienta. Administrator Firmy tym samym bierze odpowiedzialność za wszelkie błędy, które powstaną w skutek jego niedbalstwa podczas wystawiania faktur również przez Użytkowników, którzy otrzymali dostęp do Pulpitu Klienta.
- Administrator Firmy ma prawo do założenia nieskończonej ilości kont Użytkowników. Administrator Firmy ponadto bierze odpowiedzialność za wszelkie działania Użytkowników, podczas korzystania z Pulpitu Klienta. Super Administrator nie bierze odpowiedzialności za uzyskanie przez nieodpowiednie osoby dostępu do Pulpitu Klienta Administratora Firmy oraz danych poufnych, które się tam znajdują.
- Administrator Firmy oraz Użytkownik mają obowiązek przestrzegania niniejszego Regulaminu podczas korzystania z funkcjonalności udostępnianych przez Pulpit Klienta.
- Administrator Firmy oraz Użytkownik mają obowiązek wysyłania oraz dołączania dokumentów w sposób zgodny z Instrukcją widoczną w Pulpicie klienta.
- Administrator Firmy oraz Użytkownik mają obowiązek przekazywania do Pulpitu Klienta wyłącznie dokumentów niezbędnych do odpowiedniego wykonywania usługi prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgodnych z przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
§ 6
Działania zakazane
- Administratorowi Firmy oraz Użytkownikowi zabrania się:
- Podejmowania czynności mogących mieć negatywny wpływ na działanie Pulpitu Klienta tj. wszelkich czynności zmierzających do nieuzasadnionego przeciążenia Pulpitu Klienta, modyfikacji kodu Pulpitu Klienta, kopiowania oraz modyfikacji Pulpitu Klienta;
- Wgrywania do Pulpitu Klienta dokumentów, które nie są związane z Usługą prowadzenia księgowości;
- Wgrywania do Pulpitu Klienta załączników zakazanych przepisami prawa;
- Podawania jakichkolwiek fałszywych danych;
- Podszywania się pod innych Użytkowników;
- Wykonywania czynności zmierzających do naruszenia lub ingerencji w prawa innych Użytkowników Pulpitu Klienta;
- W jakikolwiek sposób uniemożliwiania lub ograniczania dostępu do Pulpitu Klienta przez innych Użytkowników poprzez np. działania o charakterze hackerskim, wymijające zabezpieczenia Pulpitu Klienta, pozyskiwanie haseł innych Użytkowników lub zastosowanie innych środków niezgodnych z prawem;
- Weryfikowania, testowania lub dążenia do znalezienia słabych stron Pulpitu Klienta lub usługodawców zewnętrznych, powiązanych z Pulpitem Klienta;
§ 7
Postanowienia Końcowe
- Administrator Firmy oraz Użytkownik logując się do Pulpitu Klienta akceptuje zapisy niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Administrator Firmy wyraża zgodę na przekazywanie powiadomień o zmianach w Pulpicie Klienta na adres e-mail oraz numer kontaktowy podane do kontaktu w Umowie o prowadzenie ksiąg rachunkowych.
- Użytkownicy, którym Administrator Firmy przyznał prawo do uzyskania powiadomień, również wyrażają zgodę na otrzymywanie powiadomień wskazanych w punkcie powyżej na adres mailowy bądź numer telefonu uzupełniony podczas zakładania konta w formularzu.
- Administrator Firmy lub Użytkownik posiadający odpowiednie uprawnienia nadane przez Administratora Firmy, ma możliwość dokonywania płatności poprzez wejście w zakładkę rozliczenia z biurem, za pośrednictwem Przelewy 24.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem: 17.12.2024 r.